Polityka Zwrotu Apowersoft
Komentarz

Polityka Zwrotu Apowersoft

Ostatnia aktualizacja 19-10-2020 przez
  1. Polityka Zwrotu
  2. Często zadawane pytania
  3. Kontakt z nami

Polityka Zwrotu

Cenimy naszych klientów i staramy się zapewnić im najlepszą możliwą jakość naszych produktów i doskonałą obsługę.

Wszystkie nasze produkty posiadają wersje próbne. Umożliwiają one użytkownikom korzystanie z funkcji przed podjęciem decyzji o zakupie. Zalecamy pobieranie wersji testowych aplikacji z naszej oficjalnej strony i wypróbowanie ich przed zakupem. Nie istnieje wiele różnic między wersją próbną a płatną, z wyjątkiem znaku wodnego, limitów czasowych itp.

Po złożeniu zamówienia, nasz system automatycznie dostarczy informacje o koncie VIP na podany adres e-mail. Po zalogowaniu się na swoje konto VIP, będzie można kontynuować korzystanie z produktu bez ograniczeń. Klienci mogą złożyć żądanie pełnej refundacji podlegające naszej zgodzie, ale zalecana jest wcześniej próba rozwiązania zainstniałych problemów z pomocą działu wsparcia naszej firmy: Skorzystaj z pomocy online na stronie Apowersoft.

Apowersoft zapewnia 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy (7 dni w przypadku miesięcznego VIP). Zwroty zostaną zatwierdzone tylko z właściwych przyczyn opisanych poniżej w ramach ustalonego czasu tylko po dokonaniu zakupu. Nie dokonamy zwrotu pieniędzy za zakup, jeśli przekroczy ustaloną datę.

  • Problemy z kompatybilnością sprzętu powodujące brak lub nieodpowiednie funkcjonowanie programu na komputerze użytkownika, które nie zostały rozwiązane przez nasz dział wsparcia.
  • Wszelkie inne ważne problemy techniczne zgłoszone po zakupie w ramach ustalonego terminu, których nie da się rozwiązać.
  • Zakup nieodpowiedniego produktu, który podlega wymianie na inny program z naszej listy produktów.
  • Problemy z wysłaniem podwójnej opłaty wynikające z niepoprawnego działania platformy e-commerce obsługiwanej przez stronę trzecią.
  • Produkt niezgodny z opisem przedstawionym na naszych stronach internetowych, materiałach sprzedażowych lub reklamowych.
  • Nie można aktywować programu z udziałem naszego wsparcia technicznego.

Zastrzegamy możliwość odmowy spełnienia żądań refundacji w następujących przypadkach:

  • Zmiana decyzji po zakupieniu produktu bez podania szczegółowych przyczyn anulowania zamówienia.
  • Produkt nie spełnia oczekiwań kupującego, które nie znajdują odzwierciedlenia w treści naszych stron internetowych, specyfikacji produktu, lub innych oficjalnych materiałach. Zalecamy wnikliwe zapoznanie się z opisem poszczególnych produktów i skorzystanie z darmowej wersji testowej przed dokonaniem zakupu.
  • Problemy związane z oszustwami z użyciem kart kredytowych lub nieautoryzowanych transakcji. Apowersoft nie realizuje płatności bezpośrednio, tylko z pomocą zewnętrznych platform handlu elektronicznego. W rezultacie, bezpośrednia autoryzacja transakcji wykracza poza nasze możliwości. Oznacza to, że po zaakceptowaniu lub wykonaniu zamówienia nie można już go zmienić. Apowersoft może pomóc w skontaktowaniu się z platformą e-commerce innej firmy, aby uzyskać dalszą pomoc.
  • Produkty nabyte za pośrednictwem stron trzecich, w tym dystrybutorów i partnerów Apowersoft nie podlegają polityce refundacji firmy. Zalecamy skontaktowanie się z dystrybutorem w sprawie możliwości otrzymania refundacji. Niemniej jednak, firma Apowersoft oferuje wspacie w kwestii przekazania danych kontaktowych dystrybutora.
  • Zakup nieodpowiedniego produktu po którym bezpośrednio nastąpił zakup produktu innej firmy niepoprzedzony kontaktem z naszym działem wsparcia technicznego.
  • Wszelkie problemy związane z korzystaniem z naszego produktu bez nawiązania kontaktu z działem wsparcia technicznego lub podania szczegółowego opisu zaistniałych problemów lub błędów.
  • Nie można aktywować programu bez pomocy naszego wsparcia technicznego.

Aby wysłać żądanie refundacji działem obsługi. Po zrealizowaniu refundacji, powiązana licencja na korzystanie z programu zostanie wycofana.

Często zadawane pytania

Czy można anulować zamówienie?

Kupujący może anulować zamówienie w wypadku spełnienia opisanych powyżej zasad uprawniających do otrzymania refundacji.

Jak długo zajmuje anulowanie zamówienia?

Firma Apowersoft realizuje refundacje w przeciągu 3-7 dni roboczych, zaś bezpośredni okres realizacji refundacji zależny jest od metody płatności wybranej przez kupującego. Zrealizowanie refundacji może potrwać nieco dłużej w okresie świątecznym, ale nie zajmie dłużej niż 20 dni. Jeśli nie otrzymałeś refundacji po upływie 20 dni od zaakceptowania żądania, prosimy o kontakt z działem obsługi.

Wyjątkowe okoliczności w których nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy

Kupno programu ze sklepu Amazon, Ebay, App Store lub innych platform stron trzecich uniemożliwia uzyskanie zwrotu pieniędzy. W takim wypadku o zwrot pieniędzy należy się ubiegać w sklepach, w których zostały nabyte.

Apple obciąży zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu App Store w wysokości 30% opłaty za platformę. Aby wysłać prośbę o zwrot pieniędzy, zapoznaj się ze szczegółami:

https://www.apple.com/pl/shop/help/returns_refund

Jeśli App Store odrzuci prośbę o zwrot pieniędzy, wciąż możesz do nas przesłać prośbę o zwrot 70% płatności.

Dlaczego nie otrzymałem refundacji po upływie terminu?

Jeżeli użytkownik nie otrzymał zwrotu kosztów w następstwie zaakceptowania żądania i zlecenia transakcji przez firmę Apowersoft może to być spowodowane przez:

a. Okres świąteczny lub występowanie dni nie uznawanych za dni robocze

W przypadku świąt, dni wolnych od pracy, kwestii bankowych i innych powodów, proces zwrotu kosztów potrwa nieco dłużej niż zwykle, ale nie będzie dłuższy niż 20 dni.

b. Zainicjowano obciążenie zwrotne

Po zażądaniu obciążenia zwrotnego należność zostanie zablokowana przez eminenta karty, bank, PayPal, lub inną instytucję odpowiedzialną za przetworzenie płatności do momentu wydania werdyktu nad zasadnością realizacji obciążenia zwrotnego. Należy skontaktować się z eminentem karty lub odpowiednim bankiem w celu uzyskania wyjaśnień dotyczących polityki realizacji obciążeń zwrotnych.

Kontakt z nami

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi.

Ocena: 4.8 / 5 (w oparciu o 20 ocen) Dziękujemy za ocenę!
Zamieszczone przez:Dnia oPytania Ogólne.Ostatnia aktualizacja 19-10-2020

Dodaj Komentarz

Wpisz swoje imię!
Wpisz treść recenzji!

Komentarz (0)

Skorzystaj już teraz!
APOWERSOFT
Upominki
i
Zniżki
Więcej informacji
Apowersoft Unlimited
Błyskawiczny instalator dla 14+ produktów All Apowersoft
new
Wsparcie
Udostępnij
Recenzji
Skomentuj
Do góry