Rozwiązanie Problemu z Połączeniem Telefonu do ApowerMirror

Czasami użytkownicy mogą napotkać różne problemy podczas korzystania z ApowerMirror. Aby pomóc rozwiązać te problemy, podsumowaliśmy następujące rozwiązania. Aby rozwiązać problem, wykonaj poniższe kroki.

Android nie może się połączyć z ApowerMirror

Przez złącze USB

Zanim wykonasz poniższe kroki, zaktualizuj program do najnowszej wersji:

  1. Upewnij się, aby włączyć debugowanie USB.

    Uwaga 1: Uživatelé Xiaomi si zajisté všimli, že systém MIUI přidává omezení. V části „Možnosti vývojáře” přejděte do „Nastavení zabezpečení”. Zde musíte povolit získání oprávnění.

    Uwaga 2: Najpierw włącz „Zainstaluj przez USB”, jeśli na Androidzie nie masz zainstalowanej aplikacji ApowerMirror. Jeśli na innych telefonach istnieje podobne ustawienie, możesz je również włączyć.

    instaluj oprogramowanie przez USB

    Uwaga 3: W przypadku telefonów Huawei musisz przejść do „Opcji programisty” i włączyć opcję „Zezwól na debugowanie ADB w trybie tylko ładowanie”, aby telefon mógł zostać wykryty przez komputer.

    Otwórz debugowanie adb

  2. Przesuń palcem w dół z górnej części ekranu i wybierz tryb MTP.
  3. kliknij opcję przesyłania plików

  4. Jeśli po podłączeniu telefonu do komputera kablem USB pojawi się okno z prośbą o zezwolenie debugowania USB w telefonie, wybierz „Zawsze zezwalaj z tego komputera” i stuknij „OK”. Otwórz aplikację na telefonie. Pojawi się powiadomienie. Wybierz „ROZPOCZNIJ TERAZ”.
  5. támogatási engedély

  6. Wypróbuj inny kabel USB lub port USB.
  7. Sprawdź, czy sterownik Androida został pomyślnie zainstalowany. Zalecamy następujący bezpłatny wykrywacz sterowników: https://www.drivethelife.com/. Możesz go pobrać i zainstalować na komputerze. Po jego uruchomieniu kliknij „Skanuj”. Podczas skanowania podłącz telefon do komputera kablem USB.

    skanuj przez DriverLife

    Następnie kliknij „Sterowniki urządzeń peryferyjnych”> „Sterowniki USB”, sprawdź, czy sterownik Android jest poprawny. Jeśli nie, kliknij „Napraw”.

    zeskanuj sterownik Androida

    Po zainstalowaniu odpowiedniego sterownika podłącz telefon do ApowerMirror i spróbuj ponownie.

  8. Uruchom ponownie ApowerMirror na komputerze i Androidzie.
  9. Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, zapoznaj się z poniższym zrzutem ekranu i wyślij do nas wiadomość wraz z plikiem dziennika programu na komputerze.

wyślij opinię

Przez sieć WiFi

  1. Upewnij się, że telefon i komputer są podłączone do tej samej sieci WiFi.
  2. Upewnij się, że zapora nie blokuje ApowerMirror. Jeśli tak, musisz ręcznie usunąć blokadę. Na komputerze otwórz „Panel sterowania”> „System i zabezpieczenia”> „Zapora systemu Windows”> „Zezwalaj aplikacji lub funkcji na dostęp przez Zaporę Windows” a następnie odszukaj ApowerMirror w “Dozwolone aplikacje i funkcje”. Zaznacz pola „Prywatne” i „Publiczne”, aby umożliwić aplikacji komunikację przez Zaporę systemu Windows.

    sprawdź zaporę

  3. Upewnij się, że program antywirusowy nie blokuje ApowerMirror. Możesz także wyłączyć program antywirusowy i spróbować ponownie.
  4. Jeśli korzystasz z publicznego lub firmowego WiFi, ruter firmy ma włączoną funkcję „AP Isolation” lub WiFi zablokowało porty. Aby rozwiązać ten problem, skonsultuj się z technikami firmy.
  5. Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, zapoznaj się z poniższym zrzutem ekranu i wyślij do nas wiadomość. Nasz technik szybko to sprawdzi.

wyślij opinię

Informacje zwrotne od APP

iPhoneNie Może Połączyć się z ApowerMirror

  1. Upewnij się, że telefon i komputer są podłączone do tej samej sieci WiFi.
  2. Uruchom ponownie komputer, telefon komórkowy, aplikację ApowerMirror na komputerze oraz ruter, a następnie spróbuj ponownie.
  3. Upewnij się, że zapora nie blokuje ApowerMirror. Jeśli tak, musisz ręcznie usunąć blokadę. Na komputerze otwórz „Panel sterowania”> „System i zabezpieczenia”> „Zapora systemu Windows”> „Zezwalaj aplikacji lub funkcji na dostęp przez Zaporę Windows” a następnie odszukaj ApowerMirror w “Dozwolone aplikacje i funkcje”. Zaznacz pola „Prywatne” i „Publiczne”, aby umożliwić aplikacji komunikację przez Zaporę systemu Windows.
  4. sprawdź zaporę

  5. Upewnij się, że program antywirusowy nie blokuje ApowerMirror. Możesz także wyłączyć program antywirusowy i spróbować ponownie.
  6. Na komputerze sprawdź usługę BonjourCheck. Upewnij się, aby na komputerze zainstalować aplikację iTunes, a następnie w Menedżerze zadań sprawdź czy istnieje ta usługa. Przytrzymaj „Ctrl + Alt + Delete” lub kliknij prawym przyciskiem myszy na pasku zadań, aby otworzyć Menedżera zadań. Znajdź usługę Bonjour w „Usługach”. Jeśli jest uruchomiona, kliknij ją prawym przyciskiem myszy i wybierz „Uruchom ponownie”. Jeśli usługa jest zatrzymana, należy ją kliknąć prawym przyciskiem, a następnie uruchomić. Jeśli w zakładce „Usługi” nie znajdziesz usługi Bonjour, należy ją ręcznie pobrać.
  7. sprawdź usługę cześć

  8. Jeśli korzystasz z publicznego lub firmowego WiFi. Ruter firmy ma włączoną funkcję “AP Isolation” lub WiFi zablokowało porty. Aby rozwiązać ten problem, skonsultuj się z technikami firmy.
  9. Jeśli powyższe kroki nie rozwiążą problemu, zapoznaj się z poniższym zrzutem ekranu i wyślij do nas wiadomość. Nasz technik szybko to sprawdzi.

wyślij opinię

Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, skontaktuj się z nami. Odpowiemy na pewno tak szybko jak to tylko możliwe!

Ocena: 4.3 / 5 (w oparciu o 20 ocen) Dziękujemy za ocenę!
Zamieszczone przez:Anatol Leszek Dnia oApowerMirror. Ostatnia aktualizacja 18-02-2019

Dodaj Komentarz

Wpisz swoje imię!
Wpisz treść recenzji!

Komentarz (0)

Poradnik

Rozwiązanie Problemu z Połączeniem Telefonu do ApowerMirror

Pobierz

Na pewno spełni Twoje oczekiwania!

new
Wsparcie
Udostępnij
Recenzji
Skomentuj
Do góry